O Mnie

Strona głównaO mnie
KIM JESTEM

Zajmuję się projektowaniem oraz audytem kompleksowych strategii analitycznych, szkoleniami i konsultacjami. Specjalizuję się w zaawansowanej analityce i niestandardowej implementacji kodów śledzących. Pasjonuje mnie tworzenie dedykowanych rozwiązań oraz raportów dopasowanych do biznesu na podstawie użytkownika.

 

Konsultowałem architekturę analityczną dla Klientów krajowych oraz globalnych. Do moich ulubionych systemów należą Adobe Analytics, Piwik Pro, Google Marketing Platform, czy Yandex Metrica.

 

Posiadam 12-letnie doświadczenia w branży marketingu internetowego (ze specjalizacją w e-commerce).
W swojej karierze miałem przyjemność współpracować z takimi markami jak: Lidl, Audi, VW, Enea, BP, Dr Oetker, Lisner, czy Bioderma.

 

Chcesz się dowiedzieć w jaki sposób analityka internetowa może pomóc ulepszyć Twoją firmę w internecie?
Chciałbyś zrozumieć zachowania zakupowe Twoich Klientów i zacząć tworzyć skuteczne, oparte o dane kampanie marketingowe?

Piszę dla magazynu E-commerce Od 2019 piszę dla magazynu e-commerce, dzieląc się swoją wiedzą z zakresu Data Studio, Google Tag Managera, czy interpretacji danych.  

Wystąpienia publiczne Od kilku lat biorę udział w wielu konferencjach dzieląc się zdobytą wiedzą i opowiadając w przystępny sposób o metodach wykorzystywania narzędzia Google Analytics i optymalnym dopasowaniu go do potrzeb firmy.

Co zyskasz ze współpracy ze mną

  • Analityczne myślenie i wnioskowanie

    Wszystkie decyzje i rekomendacje podejmuję wyłącznie na podstawie twardych danych.

  • Tworzenie rozwiązań

    Tworzę nieszablonowe i skuteczne rozwiązania dotyczące mierzenia czy raportowania dla moich Klientów.

  • Wytłumaczenie zasad działania

    Moją zaletą jest umiejętność wytłumaczenia mechaniki związanej z analityką internetową i zakupem mediów w kanale e-commerce