Analityka Internetowa

Przed Tobą szkolenie, konfiguracja, a może zaawansowany raport?

Chętnie omówię z Tobą cały proces, przedstawię niezależne dane, oraz rozwiązania, dzięki którym jeszcze lepiej zrozumiesz swój biznes i będziesz wiedział jak go ulepszyć.

Zamów u mnie:
Strategie analityczną
Projekt i wdrożenie analityki internetowej
Wdrożenie analityki internetowej
Szkolenia z Google Analytics, Adobe Analytics, Google Tag Manager, Dynamic Tag Menagement i Digital Customer Journey
Kompleksowy raport z prowadzonych działań
Gwarantuję pełne wdrożenie i wsparcie techniczne na każdym etapie implementacji.

Analiza i łączenie danych

Prowadzenie własnej firmy, wcale nie musi łączyć się z posiadaniem obszernej wiedzy w zakresie analizy danych. Teraz cały ten proces możesz powierzyć w moje ręce.

Łącze dane z:
systemów analitycznych typu Google Analytics, Adobe Analytics, Piwik Pro
systemów do zakupu mediów, np. Google Ads, Facebook Ads
systemów programatycznych, np. D&V360, AdForm
systemów RTB, takich jak: RTB House, GO.PL
statystycznych działań z zakresu marketingu ATL, np. radio i telewizja
Łącząc ze sobą systemy różnych twórców, np. Adobe Analytics z D&V360, czy Facebook Ads, mogę uzyskać i przedstawić dodatkowe dane, które często niesłusznie są pomijane w procesie tworzenia raportów, a mogą  mieć  istotny wpływ.

Tworzenie pulpitów menedżerskich (dashboards)

Chcesz, aby wszystkie kluczowe dane Twojej firmy były zebrane i dostępne dla Ciebie w jednym miejscu? Zaprojektuję dla Ciebie pulpity menadżerskie, które zagregują dane nawet z kilku systemów jednocześnie, prezentując je w przystępnej i czytelnej graficznie formie. Dane prezentowane w ten sposób mogą pochodzić z wielu różnych systemów, od AdSerwerów przez CRM, aż do systemów logistycznych.

Do tworzenia dashboard’ów wykorzystuję głównie systemy działające online. Dzięki tej metodzie zyskujesz łatwy dostęp do swoich danych, z każdego posiadanego przez Ciebie urządzenia, z gwarancją bezpieczeństwa ich ochrony (metodą uwierzytelnienia), dzięki czemu wrażliwe dane Twojej firmy nie dostaną  się w niepowołane ręce.

Narzędzie wykorzystywane przeze mnie do tworzenia dashboard’ów:
Google Data Studio
R i R Studio
Tableau
Excel
Pulpit menadżerski daje Ci realny pogląd na rentowność przedsięwzięcia, wskazując jego najsłabsze ogniwa, dzięki czemu jesteś w stanie odpowiednio szybko zareagować, w obszarze, który tego w danym momencie wymaga.