
Analiza i łączenie danych
Strona głównaAnaliza i łączenie danych- 12 sierpnia 2020
- 0 komentarzy
Analiza i łączenie danych
Prowadzenie własnej firmy, wcale nie musi łączyć się z posiadaniem obszernej wiedzy w zakresie analizy danych. Teraz cały ten proces możesz powierzyć w moje ręce.Łącze dane z:
systemów analitycznych typu Google Analytics, Adobe Analytics, Piwik ProŁącząc ze sobą systemy różnych twórców, np. Adobe Analytics z D&V360, czy Facebook Ads, mogę uzyskać i przedstawić dodatkowe dane, które często niesłusznie są pomijane w procesie tworzenia raportów, a mogą mieć istotny wpływ.
systemów do zakupu mediów, np. Google Ads, Facebook Ads
systemów programatycznych, np. D&V360, AdForm
systemów RTB, takich jak: RTB House, GO.PL
statystycznych działań z zakresu marketingu ATL, np. radio i telewizja
Komentarze wyłączone